Monday, December 31, 2012

i'm HappY nOw ^^

Assalamualaikum..haloooo..halooo...

hai lama betol rasenye meninggalkan blog yg tercinta ini...almaklumlah sejak2 di landa dgn pelbagai masalah maka aku pergi seketika menenangkan diri..cewahhh ! ayat nak poyo an..huhu

So sekarang ni xnak bebel banyak2..just make a simple story jew..now, aku happy dengan kehidupan dan kerjaya baru aku..alhamdulillah syukur pada tuhan kerna menganugerahkan rezeki dan peluang utk aku bekerja di sini..di mana??? haaa di sini lah..jeng jeng jeng~

inilah tempat keje saya..PUTERI HARBOUR FAMILY THEME PARK..


Hello Kitty Town...

Permulaan kerja dengan training selama 2 ke 3 minggu di M SUITE hotel memang sangat2 memberi kenangan kepada semua staff baru...macam2 pengalaman dapat dikongsikan bersama kawan2 baru..and yg paling special...dapat KEKASIH BARU di sini..alahaiiii~ ni yg malu nak citer ni...huhu~ permulaan perkenalan hanya sekadar untuk bertegur dan akhirnye menjadi semakin rapat..dan sekarang ni menjadi sebahagian dalam hidup aku..Insya Allah semoga ada jodoh di antara kami..

ni lah teman tapi mesra saya a.k.a sweetheart sy sekarang..huhu ^^


Di sinilah aku mendapat pengalaman baru bekerja di taman tema dengan suasana yg amat menyeronokkan..dgn adanye kartun2 yg pelbagai caracter dan gaya..cute sangggggattttt!!! ^^..and kawan2 sekerja yg best! walaupon kadang kala ade gak rase berpuak-puak tapi team work tu tetap kena ade..yeahhh!! 


sambut HARI RAYA AIDILADHA bersama-sama di tempat kerja...


All pretty ladies in LBC LEVEL 3..ahaaaaiii~


All poyo boy in LBC LEVEL 3..kuikuikui...



ape2 pon semoge rezeki aku di sini semakin bertambah n hubungan aku dengan si dia berkekalan sampai ke akhir hayat..aminnn..kepada All team PUTERI HARBOUR crew batch 3 semoge korang success selalu!!

No comments:

Post a Comment